قیمت ساندویچ پانل چقدر است و ارزان ترین آنها کجاست؟

ساندویچ پانل بر اساس جنس ، مواد به کار رفته در ان در قیمت های مختلف تولید می شود و با توجه به نواسانات بازار امکان ارائه قیمت دقیق برای این نوع سازه وچود ندارد اما شما می توانید در روز های کاری با شرکت تماس حاصل فرمایید و قیمت دقیق این محصول را جویا شوید
قیمت ساندویچ پانل ماموت بر اساس تعرفه تعیین شده از طرف شرکت مشخص شده است.شرکت ما نماینده رسمی شرکت ماموت و دارای پایین ترین قیمت  محصولات ماموت در سطح بازار است برای اطلاع از پیشنهاد ویژه شرکت با ما تماس بگیرید(برای دریافت پیش فاکتور رسمی از شرکت تماس بگیرید)

هزینه خرید بستگی به ضخامت کلی محصول و مواد هسته عایق حرارتی آن دارد. یک “گزینه ازران” استفاده از ساندویچ پانل های هسته ای EPS است.

با این حال، برای عملکرد طولانی مدت بهتر و اثربخشی هزینه، پانل هایی با ضریب هدایت حرارتی برترمانند ساندویچ پانل های PIRهسته انتخاب بهتری هستند.

قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل

هنگام تعیین قیمت ساندویچ پانل، نوع فلز ورق داخلی و خارجی، ضخامت فلز، نوع رنگ و رنگ، نوع هسته عایق و ضخامت به همراه مبلغ کل سفارش در نظر گرفته می شود.

کد نام کالا ضخامت نوع ورق عرض قیمت
۴۰۱ ساندویچ پانل سقفی ۴cm آلوزینک ۱۰۰cm تماس با شرکت ماموت
۴۰۲ ساندویچ پانل دیواری ۴cm آلوزینک ۱۱۶cm تماس با شرکت ماموت
۴۰۳ ساندویچ پانل سقفی ۵cm آلوزینک ۱۰۰cm تماس با شرکت ماموت
۴۰۴ ساندویچ پانل دیواری ۵cm آلوزینک ۱۱۶cm تماس با شرکت ماموت
۴۰۵ ساندویچ پانل سقفی ۶cm آلوزینک ۱۰۰cm تماس با شرکت ماموت
۴۰۶ ساندویچ پانل دیواری ۶cm آلوزینک ۱۱۶cm تماس با شرکت ماموت
۴۰۷ ساندویچ پانل سقفی ۷cm آلوزینک ۱۰۰cm تماس با شرکت ماموت
۴۰۸ ساندویچ پانل دیواری ۷cm آلوزینک ۱۱۶cm تماس با شرکت ماموت

قیمت پانل سقفی

ساندویچ پانل از جمله مصالح ساختمانی است که اغلب برای سقف ساختمان های مختلف استفاده می شود. ساندویچ پانل های سقفی از جمله محصولات سقفی با بالاترین نرخ قیمت/عملکرد هستند زیرا عایق رطوبتی حرارتی و ضد آب بودن را تضمین می کنند. از مواد عایق مختلف مانند PUR/PIR، پشم معدنی و EPS می توان در عایق بندی پانل های سقفی ساندویچ استفاده کرد.

ساندویچ پانل سقف بسته به مناطق استفاده و نیازهای منحصر به فرد آنها متفاوت است. قیمت ساندویچ پانل سقفی با توجه به معیارهای مختلفی مانند حجم محصول، تراکم، ضخامت و نوع متریال مطابق با مشخصات فنی پروژه شما متفاوت است.

قیمت پانل دیواری

ساندویچ پانل های دیواری در شکل گیری دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان ها برای اطمینان از حداکثر عملکرد در عایق حرارتی استفاده می شود.

قیمت پانل دیواری بسته به نوع ورق داخلی و خارجی، ضخامت فلز، نوع رنگ و رنگ، نوع و ضخامت هسته عایق و مبلغ کل سفارش مطابق با قیمت پانل های سقف متفاوت است.

دیوارهای ساختمان را با نصب مناسب پوشش می دهد و در عین حال عایق حرارتی نیز ایجاد می کند. به

دلیل ماهیت بادوامش ماندگاری بالایی دارد. ساندویچ پانل های دارای دامنه کاربری وسیع از کارخانه ها تا مراکز خرید، انبارها تا ساختمان های کشاورزی و دام پروری و حتی نیروگاه ها از جمله اقتصادی ترین مواد هستند.

پانل های دیواری با الگوهای سطحی مختلف خود مانند میکرو، خطوط عمیق و سینوسی در کنار جزئیات استاندارد یا مخفی اتصال ثابت، ارزش معماری را به پروژه ها اضافه می کنند.

قیمت پنل سردخانه

ساندویچ پانل ها به عنوان پنل سردخانه در ساختمان هایی مانند سردخانه ها و سردخانه ها استفاده می شوند که بر اساس ویژگی عایق حرارتی خود به ویژگی های تهویه مطبوع خاصی نیاز دارند.

پنل های سردخانه دمای مورد نظر را حفظ کرده و فرآیند گرمایش و سرمایش را کنترل می کنند. انواع عایق PUR/PIR در پانل‌های اتاق سرد استفاده می‌شود، در حالی که می‌توان مواد مختلفی مانند ورق گالوانیزه پیش‌رنگ، فولاد ضد زنگ، لمینیت PVC را نیز ترجیح داد.

قیمت پنل سردخانه با توجه به مشخصات فنی پنل های مورد نیاز بر اساس نیاز کاربری تعیین می شود. لطفا جهت انتخاب پنل سردخانه با توجه به نیاز خود و دریافت اطلاع از قیمت پنل سردخانه با ما تماس بگیرید.

قیمت پنل آکوستیک

ساندویچ پانل برای عایق رطوبتی حرارتی و عایق رطوبتی استفاده می شود، می توان از آنها به عنوان پانل صوتی برای اطمینان از عایق صدا استفاده کرد.

ساندویچ پانل های آکوستیک با مواد عایق پشم سنگ و سطح سوراخ دار دارای عملکرد صوتی بالا و قابلیت جذب صدا هستند. سر و صدا را در تاسیسات صنعتی تحت کنترل نگه می دارد و در عین حال از عایق صوتی در مناطق اجتماعی مانند مراکز تناسب اندام و سالن های سینما اطمینان می دهد.

پنل های آکوستیک که به راحتی بر روی دیوارها و سقف های داخلی در کنار سقف و دیوار ساختمان ها نصب می شوند، بسته به عواملی مانند ویژگی های محصول، طول و ضخامت متفاوت است.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت های ساندویچ پانل ما در مورد ویژگی های محصول اطلاعات کسب کنید

طرح فروش  ویژه