اهداف و ماموریت ها

  1. .تولید مصالح مدرن
  2. .زیباسازی نما
  3. .سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان به منظور آسیب رسانی کمتر هنگام زلزله
  4. .عایق حرارتی در راستای بهینه سازی مصرف انرژی
  5. .عایق صوتی در جهت کم کردن استرس در محیط های اداری و مسکونی
  6. .صرفه جویی اقتصادی در طولانی مدت
  7. .همگامی و هماهنگی با فن آوری پیشرفته دنیا
  8. .برنامه ریزی کیفیت

کنترل کیفیت

واحد کنترل کیفیت بر مبنای افزایش رضایتمندی مشتریان و ارزیابی پیشنهادات مشتری،جذب،حفظ و ارتقای نیروی انسانی کارآمد،ارتقا به سطح کمی محصولات،ایجاد نظم انگیزشی با تبیین ساختار مشارکت پرسنل در بهره نیروی انسانی اهداف خود را بعنوان خط مشی کیفیت شرکت همواره در نظر دارد.

با توجه به خط مشی تعریف شده کار اصلی واحد کنترل کیفیت از خرید مواد اولیه و ورود آنها شروع و تا خروج محصول نهایی بصورت مستمر و پوینده ادامه دارد.در این راستا،مراحل کاری واحد کنترل کیفیت را به شرح زیر می توان دسته بندی نمود.

۱• کنترل مواد اولیه : مواد اولیه در هنگام ورود بعد از تحویل به انبار و صدور رسید موقت توسط نماینده واحد کنترل کیفیت ارزیابی می گردد.در کلیه مواردی که نیاز به گواهی ساخت(طبق استاندارد ویژه خود) دارند با گواهی کنترل شده و پس از تایید اجازه ورود به واحد تولید داده می شود.

۲•کنترل در حین ساخت : این کنترل ها به دو دسته محسوس و نامحسوس تقسیم میگردد:

کنترل محسوس : کنترل هایی که مطابق با استاندارد هر محصول صورت می گیرد.این کنترل ها بطور روزمره انجام می شود و در صورتیکه نیاز به دادن گزارش باشد ثبت و اعلام می گردد.

کنترل نامحسوس : کنترل هایی که زمان انجام آن ذکر شده ولی توسط کارشناسان واحد کنترل کیفیت بطور مستمر انجام می شود،مانند:درجه حرارت پخت و زمان پخت و….

۳•QC دسته بندی و جمع آوری مدارک : کلیه مدارک کنترلی هر محصول بصورت منظم و دسته بندی شده قرار می گیرد.

۴•کالیبراسیون : کالیبراسیون ابزار یکی از وظایف مهم واحد کنترل کیفیت است.ابزار مورد استفاده جهت کنترل،شامل:میکرومتر،ضخامت سنج رنگ،حرارت سنج لیزری، همه توسط شرکت ثالث کالیبره شده و با گواهی کالیبره مدت دار مورد استفاده قرار می گیرد.

۵•آموزش حین کار پرسنل واحد کنترل کیفیت : درخواست های آموزش بر حسب نیاز کار شرکت مشخص شده که پس از تاییدیه مدیریت انجام می گیرد.این آوزش در بالا بردن سطح کمی و کیفی کار،سهم به سزایی دارد.

۶•اتمام کار بعد از انجام کارهای کنترلی و تستهای نهایی بر روی محصول انجام شده و با تاییدیه واحد کنترل کیفیت محصول آماده حمل به مقصد مورد نظر می شود.

در زیر نمونه هایی از تست های آزمایشگاه نشان داده میشود.

جزئیات نصب

ملزومات مربوط به نصب ساندویچ پانل دکوراتیو:

۱-پروفیلVشکل :مورد مصرف برای اتصال در کنجهای(گوشه های ) ۹۰درجه به دو شکل کنج داخلی و خارجی

۲-پروفیلI یا H شکل :برای اتصال طولی دو پانل به یکدیگر

۳-پروفیلF شکل یا seven : مورد استفاده برای ابتدا یا انتهای پانل ها

۴-پیچ سرمته دار

نحوه اجرا:

نحوه اجرای ساندویچ پانل ها به دیوار یا سقف کاذب به دو صورت می باشد :

۱-بوسیله زیر سازی فلزی

یک شبکه فلزی که می بایستی به سازه اصلی ساختمان اتصال کامل داشته باشد بوسیله قوطی هایmm 40×۴۰ یاmm 30×۳۰ یا پروفیل های سبک U شکل گالوانیزه، با فاصله حداقلcm80 و حداکثرcm 150 نسبت به یکدیگر بر خلاف جهت نصب ساندویچ پانل ها (افقی یاعمودی ) اجرا می شود. اگر ساندویچ پانلها افقی اجرا شوند، پروفیل ها زیرسازی می بایستی بصورت عمودی اجرا شود تا در محل های تلاقی ساندویچ پانل و پروفیل زیرسازی بوسیله پیچ سرمته دار اتصال انجام شود .لازم به ذکر است در محلهایی که ساندویچ پانل در معرض بارندگی قرار دارد و احتمال نفوذ آب وجود دارد توصیه می شود این پانل ها به صورت افقی نصب گردد پانل های دکوراتیو در قسمت فاق و زبانه طوری طراحی شده است که در حالت نصب افقی نفوذ پذیری آب از بین درزهای دو پانل امکان پذیر نمی باشد. این روش نصب، در نمای ساختمان و سرویس های بهداشتی کاربرد دارد .

۲- بوسیله پیچ و رول پلاک بدون نیاز به زیرسازی

در مواقعی که لازم باشد پانل ها بر روی یک دیوار یکنواخت و صاف و فاقد موج (مشابه دیوارهای گچ کاری شده،کاشی کاری شده و….) نصب گردد، می توان بدون ایجادزیر سازی ، پانل ها را مستقیم روی دیوار بوسیله پیچ و رول پلاک در قسمت فاق وزبانه نصب نمود.

انواع پروفیل های آلومینیومی اتصال پانلها

نصب زهوارآلومینیومی :برای فریم این پانل ها در ابتدا، انتها، کنجها، اطراف درب هاوپنجره ها و…. از پروفیل های آلومینیومی مخصوص که در طول های ۶ متری تولید شده است می توان استفاده نمود.

۱-پروفیل F شکل

این پروفیل که مقطع آن به شکل F انگلیسی است و از دو قسمت پایه(بیس) و روکش(کاور) تشکیل شده است، به صورت کشویی،پانل ها رابه اندازهcm 2در برمی گیرد.می بایست قبل از نصب پانل،قسمت پایه(بیس) این پروفیلها روی زیر سازی پیچ شود سپس پانل را روی قسمتی که تعبیه شده نصب نمود و در نهایت قسمت روکش پروفیل رابه صورت ایجاد فشار و یا ضربه زدن در بین دو لبه پروفیل پایه(بیس) جای دارد.کاربرد این پروفیل در ابتدای شروع نصب ودر انتهای نصب پانل می باشد و دیگر کاربرددیگر این پروفیل در قسمت اطراف پنجره ها می باشد.

02

۱-پروفیل Vشکل
این پروفیل ها به شکل V لاتین می باشد وزاویه بین دو بال آن دقیقاً ۹۰ درجه است و همانند پروفیلseven از دو قسمت پایه و روکش(بیس و کاور) تشکیل شده است .کاربرد این پروفیل در قسمت های کنج دیوار هم به صورت کنج داخلی و هم به صورت کنج خارجی همانند پروفیل seven، پانل ها را ارتباط می دهد و پایه(بیس) آن روی زیر سازی به وسیله پیچ سرمته دار نصب می گردد.

03

04

۳-پروفیل Hشکل  

کاربرد پروفیل H شکل در قسمت اتصال پانلهای افقی به پانل های عمودی و نیز اتصال دو پانل در طول به یکدیگر می باشد. این پروفیل همانند دو پروفیل F شکل و Vشکل از دو قسمت (بیس و کاور ) تشکیل شده است و نصب آن هم مشابه آنها می باشد.

05

 

طرح فروش  ویژه