ساندویچ پانل دیواری به ویژه در انبارها، ساختمان های صنعتی و تجاری (مراکز خرید، مراکز ورزشی و …) استفاده می شود.

چنین پانل ها همچنین به عنوان دیوارهای جداکننده و دیوارهای باربر در سردخانه های کوچک قابل حمل، در ساختمان های مورد استفاده در سایت های ساخت و ساز و در ساختمان های خارجی استفاده می شود.

مجموعه بزرگی از رنگ ها و شکل های متنوع پانل ها امکان ساخت تعدادی ساختمان های مختلف جالب را فراهم می کند. پانل ها ممکن است به صورت عمودی و افقی مونتاژ شوند.

پانل های دیواری که ۱۱۵۰ میلی متر از سطح را می پوشانند، امکان مونتاژ آسان و سریع انواع سازه ها را با استفاده از پورت های مناسب فراهم می کنند. اتصالات زبانه و شیار با طراحی و پروفیل خاص، سفتی بسیار خوبی را تضمین می کند و کل سازه را نسوز می کند.

ساندویچ پانل های ماموت با استفاده از تکنولوژی روز تولید می شوند.

به لطف خط تولید مدرن و تمام اتوماتیک و کادری مجرب، می‌توانیم نیازهای مشتریان خود را در محدوده کیفیت و استاندارد محصولات خود برآورده کنیم.

نمونه ساندویچ پانل دیواری

ساختار ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری از سه لایه تشکیل شده  است و پوشش دو لایه بیرونی آن از جنس ورق گالوانیزه رنگی یا بدون رنگ و هسته میانی آن فوم از جنس پلی یورتان و استایرن با ضخامت های متفاوت است.

به دلیل سختی بالای پلی اورتان نفوذ ناپذیری حرارتی آن بسیار بالاست، به طوری که پانل دیواری ۴ سانتی متری مانند دیوار آجری ۵۰ سانتی متری عمل می کند و می تواند باعث حفظ انرژی در داخل ساختمان شود و از هدر رفت آن جلوگیری کند و این امر هم در انرژی و هم در بحث هزینه بسیار مسئله مهمی است.

نمای دیواری ساندورچ پانل طراحی شده تحت لیسانس اروپا بوده و به واسطه نمای زیبا و کاربری بهتر در حال حاضر از آن، در کشورهایی اعم از آلمان، ایتالیا، اسپانیا و … نیز استفاده می گردد.

ساندویچ پانل دیواری در ضخامت متفاوت بنا به نیاز متقاضی و به طول دلخواه بر حسب سفارش تولید می گردد و این امکان به مشتری کمک می نماید تا کاهش قابل توجهی در هزینه حمل، نصب و دور ریز به عمل آورد.

پانل ها از ۵ لایه تشکیل می شود، لایه محافظ درونی و بیرونی از جنس ورق های گالوانیزه و آلوزینک، آلومینیوم بوده و دو لایه چسب مخصوص جهت اتصال لایه های محافظ بیرونی و عایق پلی استایرن به کار برده می شود.

فوم داخل ساندویچ پانل ها نیز از جنس پلی یورتان با دانسیته ۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب و یا پلی استایرن با وزن معادل ۱۶ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.

ثبت نظرات

[contact-form-7 id=”865″ title=”فرم تماس ۱”]
طرح فروش  ویژه