نیاز به سقف ها عمدتاً بسیار زیاد است. این به تأثیر انواع عوامل خارجی و داخلی مربوط می شود.

مهم ترین عوامل خارجی عبارتند از: گرمایش خورشید، باران و بار باد یا برف. عامل مهم در داخل ساختمان تراکم بخار است.

همه این عوامل بر “کار صحیح سقف” تأثیر می گذارد. کنترل و محدود کردن جریان هوا از طریق سقف ساختمان بسیار مهم است. این نوع اقدامات احتیاطی از دست دادن گرما/سرما را کاهش می دهد.

انتخاب محصول مناسب بستگی به انتظارات و هدف هر مشتری دارد. یک عامل بسیار مهم انتخاب نوع هسته (PU، EPS، MW) و پارامترهای هسته (ضخامت) است.

به لطف پانل های سقفی ساندویچی ماموت، می توانید از مقاومت حرارتی، رطوبتی، آب، عایق صدا و آتش به ویژه روی روکش های سقف ساختمان های صنعتی اطمینان حاصل کنید. ساختمان خود را در برابر شرایط سخت طبیعی قوی تر می کنید.

مزایایی ساندویچ پانل سقفی ماموت

نمای ساندویچ پانل سقفی ماموت در طرح های متفاوت بنا به درخواست مشتری تولید می گردد ازجمله آن طرح ذوزنقه ای  ، طرح سفال نیز می باشد .

تمام تولیدات با در نظر گرفتن مقاومت فشاری و خمشی بالا  به همراه درز بندی جهت جلوگیری از نفوذ آب تولید می گردد.

 ضخامت متفاوت بنا به نیاز متقاضی و به طول دلخواه بر حسب سفارش تولید می گردد و این امکان به مشتری کمک می نماید تا کاهش قابل توجهی در هزینه حمل، نصب و دور ریز به عمل آورد. پانل ها از ۵ لایه تشکیل می شود، لایه محافظ درونی و بیرونی از جنس ورق های گالوانیزه و آلوزینک، آلومینیوم بوده و دو لایه چسب مخصوص جهت اتصال لایه های محافظ بیرونی و عایق پلی اورتان به کار برده می شود.

فوم داخل ساندویچ پانل ها نیز از جنس پلی اورتان با دانسیته ۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب و یا پلی استایرن با وزن معادل ۱۶ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.

پانل سقفی

موارد کاربرد ساندویچ پانل سقفی:

سالن های صنعتی

سالن های ورزشی و تفریحی

ساختمان های مسکونی

تعداد زیادی پارکینگ

مشخصات فیزیکی ساندویچ پانل سقفی

این نوع پانل ها نسبت به ساندویچ پانل دیواری از گام های بلند تری برخوردار هستند و یکی از دلایلی که باعث شده است طراحی ساندویچ پانل های سقفی ماموت به این گونه باشد مسئله درگیر بودن سقف با بارش های فصلی می باشد.

فیزیک این ساندویچ پانل  و شیب ملایمی که هنگام نصب ساندویچ پانل ایجاد می کنند باعث هدایت آب به سمت پایین ساختمان و یا سوله می گردد.

البته لازم به ذکر است در کنار ساندویچ پانل سقفی از متریال دیگری به نام فلاشینگ استفاده می گردد که لبه ی آن نصب می شود به عنوان آبرو دور تا دور ساختمان از فلاشینگ آبرو مورد استفاده قرار می گیرد.

طرح فروش  ویژه